Campus marką na region a Alpinus na świat
Czy Polska odzież turystyczna może zawojować świat? Według Euromarku - tak. Spółka już rozpisała role dla swoich dwóch marek.
Euromark Polska, właściciel marki Campus i od roku także Alpinus, oraz producent i dystrybutor odzieży i sprzętu turystycznego, mocnej wyjdzie poza Polskę.
Campus będzie brandem tańszym, natomiast bardziej reprezentacyjną, droższą marką zostanie Alpinus.
- Alpinus jest marką o wysokich parametrach technicznych i śmiało może konkurować z produktami firm zachodnich. Campus będzie rywalizował z producentami ze wschodniej Europu - powiedział gazecie "Puls Biznesu" Artur Górnicki z działu marketingu Euromark Polska.
Co więcej, Alpinus ma trafić także poza Stary Kontynent. Kiedy i gdzie - tego Euromark nie ujawnia. Nie do końca też wiadomo, jak będzie dystrybuowana odzież poza Polską.
Więcej: Magdalena Laskowska, "Puls Biznesu" 21 listopada 2005r.Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej