Redan z nową marką
Co najmniej 9 mln euro wyda w najbliższych latach łódzki Redan na zakup i dystrybucję odzieży marki Morgan. Wybuduje kolejną sieć handlową. Spółka liczy na zyski w IV kwartale, ale spodziewa się ostrej walki o rynek.
Giełdowa firma podpisała już kontrakt z paryską spółką Morgan. Redan będzie w Polsce wyłącznym dystrybutorem detalicznym jej odzieży. Umowę zawarto na pięć lat. Pierwszą partię odzieży łódzkie przedsiębiorstwo kupi w ramach kolekcji wiosna/lato 2006. W 55 krajach działa około 550 ekskluzywnych butików Morgana oraz kilkaset stoisk w multibrandowych placówkach. W latach 90. funkcjonowało w Polsce kilka sklepów tej marki. Teraz francuska odzież jest dostępna tylko w paru multibrandowych salonach.
W przyszłym roku giełdowa firma planuje otworzyć pięć sklepów pod nowym logo oraz dwa cornery (wydzielone stoiska) w multibrandowych obiektach. W ciągu pięciu lat liczba placówek ma się zwiększyć do minimum 20.
To będzie kolejna - po Top Secret i Trollu - sieć detaliczna spółki (do tego dochodzą sklepy dyskontowe Textil Market). Top Secret oferuje głównie ubiory dla młodzieży, Troll - dla nastolatek. Odzież pod marką Morgan ma trafiać do kobiet w wieku 25-49 lat. Inaczej niż dotychczasowa oferta przedsiębiorstwa, mają to być ubrania z wysokiej półki cenowej.
Więcej: "Parkiet", 25 listopada 2005r.Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej