60 sklepów w trzy lata
Spółka, która już uruchomiła 48 sklepów Olsen, w przyszłym roku chce zakończyć budowę sieci w Polsce.
Olsen Fashion, importer i dystrybutor damskiej odzieży niemieckiego koncernu w Polsce, do końca przyszłego roku otworzy kolejnych 12 placówek (cztery własne i osiem partnerskich). I na tym zakończy budowę sieci w Polsce.
— Zamierzamy ją rozszerzyć do 60 sklepów , a później skupić się na podnoszeniu ich jakości. Zmienimy punkty multi- na monobrandowe, poszukamy lepszych lokalizacji dla istniejących już sklepów — powiedział gazecie "Puls Biznesu" Andrzej Czyż, dyrektor generalny Olsen Fashion.
Dlaczego Olsena zadowala 60 sklepów , podczas gdy np. pod marką House działa 78, Reserved — 88, Reportera — 218?
— Olsen to marka z wyższej półki cenowej. Gdybyśmy na każdym kroku mieli sklep, przestałaby być ekskluzywna. Jeśli marka nie jest masowa, 60 sklepów wystarczy — twierdzi Jerzy Garczyński, wiceprezes Polskiej Izby Odzieżowo-Tekstylnej.
Obecnie odzież Olsena można kupić w 48 sklepach: w trzech własnych w Warszawie, 15 partnerskich (np. Lublin, Bydgoszcz, Katowice) i 30 wielobrandowych m.in. w Gdańsku, Poznaniu i Krakowie.
Więcej: Magdalena Laskowska, "Puls Biznesu" 28 listopada 2005r.Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej