Więcej tanich stacji benzynowych
- rozmowa z Martą Lau, specjalistą ds. współpracy z mediami Tesco Polska.
Czy Tesco zarabia na paliwach sprzedawanych na stacjach własnych? Jakie marże Państwo stosujecie?
Głównym celem działalności sieci Tesco jest sprzedaż detaliczna produktów spożywczych i przemysłowych. Stacje benzynowe to usługa dodatkowa dla naszych klientów. Nasza polityka cenowa polega m.in. na obniżaniu cen produktów najczęściej kupowanych przez klientów – dotyczy to także cen paliw. Nie są one oderwane od rzeczywistości ekonomicznej – po prostu pracujemy na minimalnych marżach, pozwalających pokryć koszty działania stacji. Dzięki temu możemy zagwarantować, że nasze paliwo jest najtańsze w okolicy. Jeśli ktoś na podstawie paragonu zdoła udowodnić, że jest inaczej, zwracamy podwójną różnicę. Warto zaznaczyć, że niskie ceny paliwa na stacjach Tesco nie wpływają negatywnie na jego jakość. Została ona potwierdzona wynikami badań Państwowej Inspekcji Handlowej przeprowadzonymi w I połowie 2005 roku.
Jakie są plany koncernu wobec rynku paliwowego w Polsce?
Obecnie posiadamy 13 stacji paliw - w Warszawie, Poznaniu, Tychach, Wałbrzychu, Zielonej Górze, Gorzowie, Rudzie Śląskiej, w Kaliszu, Bytomiu, Lubinie, Głogowie oraz Częstochowie. Mamy też stację benzynową w Teresinie przeznaczoną na potrzeby procesu logistycznego sieci oraz jego dostawców. W tym roku planujemy otworzyć jeszcze 3 stacje przy hipermarketach. Najbliższe otwarcie w Warszawie. Na 2006 rok planujemy 10 kolejnych otwarć i takie tempo rozwoju będziemy chcieli utrzymać w kolejnych latach.
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży art. motoryzacyjne i rolnicze
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.

