40 sklepów w trzy lata

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Heavy Duty, gdański producent, projektant i dystrybutor obuwia dla młodzieży, zapowiada otwarcie 40 sklepów, z czego 10 już w przyszłym roku, m.in. w Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Bydgoszczy. Od 2002 r. firma uruchomiła już 17 placówek (12 własnych i 5 franczyzowych) głównie w wielkich miastach, m.in. we Wrocławiu, Warszawie i Trójmieście.
- Chcemy nasycić polski rynek około 60 placówkami. Zakładamy, że zrobimy to do końca 2008r. - powiedział gazecie "Puls Biznesu" Piotr Drabarek, prezes Heavy Duty.
W przybliżeniu będzie to po połowie placówek własnych i opartych na systemie franczyzowym.

Więcej: Magdalena Laskowska, "Puls Biznesu", 2 grudnia 2005r.