Reklama na portalu Franchising.pl

Franchising.pl jest najpopularniejszym w Polsce portalem zajmującym się tematyką franczyzy.
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Popularność wynika z dużej liczby praktycznych informacji dla osób szukających pomysłu na biznes oraz dużej liczbie własnych artykułów o rynku. Franchising.pl jest pierwszy w wynikach wyszukiwania Google odnośnie franczyzy. Dzięki temu ma dziesięciokrotnie wyższą oglądalność niż inne strony poświęcone tej tematyce.
Wizytówka portalu
Portal Franchising.pl jest poświęcony tematyce inwestowania we własny biznes. Skierowany jest do właścicieli małych i średnich firm oraz do osób, które dopiero szukają dobrego pomysłu na biznes. Zawiera aktualne informacje o dostępnych na rynku licencjach franczyzowych, agencyjnych i partnerskich, omawia także tematy ogólnobiznesowe.
Portal użytkowany jest przez biznesmenów - obecnych i potencjalnych biorców licencji, przez profesjonalistów z firm franczyzowych i partnerskich oraz osoby zainteresowane problematyką gospodarczą.
Treść portalu
Przedsiębiorcy znajdą na portalu newsy biznesowe, porady z zakresu prawa, ekonomii, a także szereg praktycznych informacji, jak prowadzić własny biznes. Portal prezentuje różne branże gospodarki (m.in. handel, telekomunikację, usługi, finanse i informatykę), opisując je na przykładzie konkretnych firm.
Wizytę na Franchising.pl można rozpocząć od poznania zasad rządzących biznesem franczyzowym, agencyjnym i partnerskim. Potem czas zająć się konkretami: wybrać pomysł na własny biznes i przejść wszystkie etapy podejmowania decyzji o zakupie licencji.
Grupa docelowa
Wskaźnikiem powodzenia wśród portali biznesowych jest umiejętność dotarcia do pożądanej grupy internautów. Przekaz portalu Franchising.pl jest skierowany do wyselekcjonowanej grupy odbiorców - obecnych i przyszłych przedsiębiorców.
Franchising.pl jest portalem biznesowym, zajmującym się profesjonalnie rynkiem małych i średnich przedsiębiorstw działających na licencji - to poważny atut dla reklamodawców chcących efektywnie wykorzystywać budżet reklamowy. Reklama na portalu umożliwia bowiem pozyskanie franczyzobiorców lub partnerów biznesowych oraz stwarza doskonałą platformę do promowania wszystkich produktów i usług potrzebnych w firmie - od ubezpieczeń i usług bankowych poprzez rozwiązania teleinformatyczne, transport, aż po meble i sprzęt biurowy.
Kampanię na portalu można połączyć z kampanią w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING". Jego tematyka zbieżna jest z tematyką portalu. Inne jest tylko ujęcie redakcyjne – portal jest bardziej newsowy, a magazyn bardziej przekrojowy i analityczny.
Czytelnicy portalu
Odwiedzającymi portal są osoby planujące otwarcie własnej firmy, biznesmeni z sektora MSP, menadżerowie sieci franczyzowych i partnerskich oraz osoby zainteresowane tematyką gospodarczą. Czytelnicy portalu należą do ludzi zamożnych i skłonnych do inwestowania. Według Raportu o rynku franczyzy średnia inwestycja w licencję franczyzową wynosi ok. 200 tys. złotych.
W Polsce funkcjonuje kilkadziesiąt tysięcy firm franczyzowych i partnerskich. Grupa docelowa portalu nie ogranicza się do osób działających w systemie licencyjnym. Każdy z nas choć raz w życiu myślał o założeniu własnej firmy. Na portalu znajdzie kilkaset sprawdzonych pomysłów, jak to zrobić.
Portal jest jedynym tak szerokim źródłem informacji o franczyzie i systemach licencyjnych w polskim internecie. Dlatego notuje kilkakrotnie większą oglądalność niż inne polskojęzyczne strony o tej tematyce. Franchising.pl jest na pierwszym miejscu w Google w wyszukiwaniach z hasłami związanych z franczyzą i własnym biznesem.
Ostatnim argumentem pokazującym znaczenie portalu Franchising.pl na rynku polskim jest liczba marek z nami współpracujących. W katalogu prezentujemy kilkaset ofert franczyzy i współpracy partnerskiej. Inne strony o tej tematyce pozostają daleko w tyle. Z tego powodu osoba zainteresowana założeniem lub rozwojem własnego biznesu właśnie na Franchising.pl będzie szukać infomacji i uzyska pełny przegląd rynku.
Portal jest reklamowany w mediach biznesowych oraz w internecie. Zwiększanie oglądalności jest osiągane także poprzez kampanię PR (poprzez współredagowanie dodatków prasowych o własnym biznesie). Bierzemy też udział w akcjach edukacyjnych promujących przedsiębiorczość m.in. na Targach Franczyza.
Formy reklamy
W ofercie reklamowej portalu Franchising.pl znajdują się produkty tylko dla franczyzodawców (lub organizatorów systemów partnerskich i agencyjnych) oraz produkty dla wszystkich reklamodawców biznesowych (ubezpieczenia i usługi finansowe, teleinformatyka, transport, meble i sprzęt biurowy, itp.).
Formy reklamy TYLKO dla franczyzodawców:
- Prezentacja w katalogu franczyz i systemów partnerskich
krótka informacja o systemie dla kandydatów na franczyzobiorców, partnerów lub agentów, wraz z danymi teleadresowymi franczyzodawcy, systemu partnerskiego lub agencyjnego; - Prezentacja systemu z banerem na stronie głównej i każdej podstronie
szczegółowa informacja o systemie dla kandydatów na franczyzobiorców, partnerów lub agentów wraz z formularzem zgłoszeniowym, dużym banerem na stronie głównej i mniejszym banerem na każdej podstronie portalu; - Mailing do kandydatów na franczyzobiorców
mailing do osób zainteresowane kupnem licencji franczyzowej, które zarejestrowały się na portalu.
Uwaga: Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikacji treści prezentacji w katalogu, prezentacji na stronie głównej lub mailingu przed ich zamieszczeniem oraz do odmowy ich zamieszczenia.
Formy reklamy dla reklamodawców biznesowych oraz franczyzodawców:
- Artykuł sponsorowany na stronie głównej
publikowany jest w dziale aktualności, istnieje dodatkowo możliwość zamówienia artykułu sponsorowanego ze zdjęciem; - Banner na stronie głównej w dziale aktualności / moja firma
wyświetlany na stronie głównej w dziale aktualności lub w dziale moja firma pod artykułami; - Pasek przewijany (scroll footer)
wyświetlany stale na stronie głównej i na każdej podstronie u dołu ekranu; - Klasyczne banery wyświetlane w górnej części serwisu
oferujemy większość klasycznych form reklamy, jak billboard, podwójny billboard, wideboard itp., rozliczane na zasadzie płatności za odsłony lub za okres czasu (nie akceptujemy płatności od kliknięć, rejestracji, sprzedaży produktu, itp.).
Więcej informacji
Firmy zainteresowane reklamą prosimy o kontakt z działem obsługi klienta. Pomożemy Państwu wybrać najskuteczniejszą formę reklamy oraz przedstawimy możliwości promocji w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING" oraz na Targach Franczyza w Warszawie.
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...