Value meal powraca

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Sieci barów szybkiej obsługi, które prowadzą obecnie wojnę cenową, starają się przypomnieć swoim klientom, że w ich lokalach znajdą mnóstwo jedzenia za niewielkie pieniądze. Burger King kończy właśnie fazę testową złożonego z kilku elementów menu za 1 dolara, w Taco Bell zestaw można kupić już za 99 centów. Branżowi analitycy są sceptyczni wobec takiej strategii, twierdząc, że długoterminowe utrzymywanie cen grozi spadkiem zysków, nawet przy zwiększonych obrotach. Jednak koncerny tłumaczą swoją politykę poszerzaniem rynku, bowiem wszystkie sieci, poza tanimi posiłkami, mają w ofercie produkty premium, adresowane do klientów z nieco grubszym portfelem. Dla tej drugiej grupy ważniejsze od ceny są jakość produktu oraz poręczność.

Niektórzy obserwatorzy rynku twierdzą, że fast foodowe koncerny mogą sobie pozwolić na powrót do idei taniego menu, po tym jak odzyskały część klientów segmentu premium (w ciągu kilku ostatnich lat prowadziły ostrą walkę z konceptami typu casual). Teraz utrzymując w ofercie produkty premium będą walczyć między sobą o mniej zamożnych klientów.

Źródło: Detroit FREE PRESS

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Marcin Kaleta
doradca we franczyzie

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €