Artman pewny swego
Krakowski Artman jest zadowolony z wyników w IV kwartale 2005 roku i nie zamierza weryfikować całorocznych prognoz. W 2006 roku liczy na dalszy wzrost.
Po trzech kwartałach 2005 roku krakowska spółka miała 90,2 mln zł przychodów i 0,26 mln zł zysku netto. Na cały rok zaplanowała odpowiednio 136 mln zł i 3,5 mln zł (wcześniejsze prognozy mówiły o 130 mln zł sprzedaży i 4,5 mln zł zysku).
Prognozy realne
Końcówka roku zawsze dla firm handlujących odzieżą jest najlepsza, ale w 2005 roku wiele przedsiębiorstw z branży narzekało na ostrą konkurencję i wcześniejsze wyprzedaże, które odbijają się na marżach. Mimo to oraz mimo faktu, że niemal cały przewidziany na 2005 rok zarobek Artman musiał de facto wypracować w IV kwartale, firma nie zmieniła szacunków.
Nietrafiona kolekcja to historia
W 2004 roku przedsiębiorstwo wypracowało 103 mln zł przychodów i 0,23 mln zysku. W 2006 roku giełdowa spółka spodziewa się przychodów na poziomie 200 mln zł. Szacunków zysku netto nie przedstawiła.
Coraz więcej sklepów
Wzrost obrotów w 2006 roku ma być efektem rozbudowy sieci sprzedaży. W III i IV kwartale 2005 roku spółka mocno zwiększyła powierzchnię handlową. To zaowocuje w przyszłości. W mijającym roku ten czynnik także odgrywał rolę, ale w I połowie roku istotniejsze było osiągnięcie wyższej sprzedaży z metra kwadratowego. Sieć Artman liczy aktualnie 37 własnych sklepów (salony House) oraz 45 działających za zasadzie franczyzy. Do tego dochodzi 17 placówek franczyzowych za granicą, głównie w Rosji.
Więcej: "Parkiet", 31 grudzień 2005r.
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


