Sieć jak LPP
Planeta Mody, firma dystrybuująca dziewczęcą odzież, planuje zbudować dużą sieć. Na miarę innych polskich firm.
Olsztyńska firma Planeta Mody, która jest właścicielem dwóch sieci odzieżowych: Świat Bawełny i UPS, do końca tego roku zamierza dobić do setki sklepów. Pierwsza liczy 57 placówek (w tym 12 własnych), a druga — 24 (siedem własnych).
— UPS to marka bluzek i T-shirtów, Świat Bawełny jest handlową marką multibrandową, gdzie sprzedawany jest towar różnych producentów oraz część kolekcji UPS — powiedział gazecie "Puls Biznesu" Michał Luty, prezes Planety Mody.
Docelowo firma chce mieć w kraju 250 placówek — 150 sklepów UPS i 100 pod szyldem Świata Bawełny. 30 proc. placówek ma należeć do firmy. Celem są miasta powyżej 25 tys. mieszkańców. Dla porównania, giełdowe LPP ma w Polsce mniej więcej tyle samo sklepów, a Reporter — blisko 200.
Odzież Planety Mody, która powstała w 2002 r., jest produkowana w Turcji i w krajach Dalekiego Wschodu. W ubiegłym roku firma odnotowała 12,7 mln zł obrotów.
Więcej: Magdalena Laskowska, "Puls Biznesu" 12 stycznia 2006 r.Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej