McDonald’s zapowiada wzrost w Chinach

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
W 2005 roku nie odnotowaliśmy wzrostu sprzedaży w Chinach, spodziewamy się go w tym roku – zapowiedział w wywiadzie dla Reutersa Guy Russo, szef McDonald’s China.

Zapytany o spodziewaną wielkość sprzedaży w 2006 roku, Russo wyraził nadzieję, że będzie ona dwucyfrowa. Korporacja pokłada duże nadzieje w otwieranych lokalach drive-thru, które, według relacji firmy, cieszą się ogromnym powodzeniem. W tym roku ma ich powstać 12.

McDonald's, prowadzi ponad 30 tys. restauracji w 119 krajach. Swój pierwszy lokal w Chinach firma otworzyła w 1990 roku – trzy lata po pierwszym otwarciu restauracji KFC, głównego konkurenta w tym kraju. Kentucky posiada dziś w Chinach ponad 1400 jednostek – niemal dwa razy tyle, co McDonald’s.

Źródło: Reuters

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Marcin Kaleta
doradca we franczyzie

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €