Eksport zostanie podwojony
Awa, która sieć ubranka.pl buduje od 2000 r., zapowiada ostre przyspieszenie. Dzięki franczyzie i zagranicznej sprzedaży.
Firma Awa, warszawski producent ubranek dla dzieci i niemowląt, zakłada, że do 2010 r. będzie dysponować siecią 50 sklepów z szyldem ubranka.pl. Dotychczasowe tempo na to nie wskazuje. W ciągu sześciu lat Awa, która szyje tylko w kraju, zbudowała zaledwie 10 punktów. Teraz pomogą zewnętrzni partnerzy.
— W połowie roku zaczniemy otwierać pierwsze franczyzowe sklepy. Docelowo chcemy mieć ich 20. Będziemy też powiększać sieć własnych punktów — powiedziała gazecie "Puls Biznesu" Ewa Sarzyńska, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu.
W tym roku pojawią się cztery sklepy własne, m.in. w Rzeszowie i Lublinie. Do końca 2010 r. ma ich być 30.
Ubranka.pl dotarły też na Łotwę. Wkrótce powstanie tu drugi sklep.
Więcej: Magdalena Laskowska "Puls Biznesu", 23 stycznia 2006 r.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej