60 nowych sklepów w 2006 r.
Gorsze wyniki finansowe sporo kosztowały akcjonariuszy LPP. Na osłodę spółka obiecuje więcej sklepów i nową markę.
Gdańskie LPP, specjalizujące się w projektowaniu i sprzedaży odzieży, planuje w tym roku otworzyć 40 nowych sklepów za granicą, z czego połowę w Rosji. Sieć w Polsce ma zwiększyć się o 20 placówek.
— W tym roku za granicą zamierzamy otworzyć 18 sklepów pod marką Cropp i 22 jako Reserved — precyzuje dla gazety "Puls Biznesu" Marek Piechocki, prezes i jeden z założycieli firmy.
Reserved jest sztandarową marką LPP, skierowaną do młodzieży. Później wprowadzony na rynek Cropp nastawia się na nieco młodszych nastolatków. Na koniec września 2005 r. LPP miało 85 sklepów marki Reserved i 54 sklepy Cropp w Polsce, a za granicą odpowiednio: 38 i 2 placówki.
Prezes zapowiedział jednocześnie, że spółka zamierza wprowadzić nową markę na rynek pod koniec roku. Ale na razie nie jest to priorytetowe zadanie.
Tymczasem w weekend LPP poinformowało, że jego zysk wypracowany w 2005 r. zmieści się w przedziale 40-44 mln zł. To podobny wynik do uzyskanego w poprzednim roku i niestety znacznie gorszy od prognozy zakładającej zysk na poziomie 53 mln zł (obniżonej zresztą z 60 mln zł). Wcześniej spółka podała, że jej przychody wyniosły w 2005 r. 686 mln zł. To zgodne z prognozą, ale ta również została obniżona w grudniu z 750 mln zł.
Więcej: "Puls Biznesu", 31 stycznia 2006 r.ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


