Okno na pieniądze
Firma Goran rozwijająca sieć sklepów ze stolarką okienną została nagrodzona złotym medalem na Międzynarodowych Targach Poznańskich Budma 2006.
Pomysł na biznes firmy Goran polega na prowadzeniu salonów sprzedaży stolarki okiennej. Koszt inwestycji to około 30 tys. zł - za tę kwotę franczyzobiorca zaaranżuje sklep o powierzchni 30-40 m2 zgodnie ze standardami sieci, kupi produkty ekspozycyjne oraz podstawowe wyposażenie biurowe.
–Okres zwrotu jest trudny do oszacowania. Może się wahać od 6 miesięcy do 3 lat. W dużej mierze zależy on od przedsiębiorczości franczyzobiorcy – stwierdza Piotr Lutek, dyrektor ds. marketingu.
Aby zostać partnerem sieci, dobrze jest posiadać doświadczenie w branży oraz umiejętność montowania drzwi i okien.
Złoty medal
Firma Goran otrzymała złoty medal Międzynarodowych Targów Poznańskich BUDMA 2006. Nagroda została przyznana za tzw. fasadę modern line – jest to fasada aluminiowa w obłożynie drewnianej z oknami drewniano-aluminiowymi.
Innowacyjność systemu, zaproponowanego przez Goran, polega na połączeniu zabudowy fasadowej słupowo-ryglowej, obłożonej nakładkami drewnianymi od strony wewnętrznej, z wbudowanymi w nią oknami i drzwiami balkonowymi drewniano-aluminiowymi GORAN GEMINI.
I przyszedł czas na franchising
Firma Goran powstała w 1992 roku. Swoją działalność rozpoczęła od montażu stolarki PVC, następnie zajmowała się produkcją ślusarki aluminiowej, aż ostatecznie zaczęła wytwarzać okna i drzwi z drewna. Obecnie firma posiada 3 jednostki własne oraz 4 biorców licencji.
Internetowe okno
Goran posiada stronę internetową www.goran.pl, która ma za zadanie wspomagać partnerów.
- Jeżeli franczyzobiorca będzie miał jakiś problem, to w każdej chwili może się skontaktować z centralą lub wymienić swoje spostrzeżenia z innym franczyzobiorcą naszej sieci. To bardzo ułatwi współpracę - podsumowuje Mariusz Kowalski, dyrektor ds. rozwoju.
Info: Goran
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej