Nadchodzą lepsze czasy
- rozmowa z Fabianem Brachettą, przedstawicielem firmy Subway.
Na rynku jest już kilka sieci sprzedających kanapki m.in. Subway, Oscar, A-petit. AmRest chce otworzyć sieci barów kanapkowych Freshpoint. Kto zyska, a kto straci na wejściu kolejnej sieci?
Konkurencja jest pożądana w każdej branży. Zmusza do ulepszania produktów, podnoszenia ich jakości, urozmaicania oferty. Korzystają na tym wszyscy, a już na pewno klienci, którzy otrzymują lepszą ofertę najczęściej za niższą cenę. My konkurencji się nie boimy, gdyż napotykamy ją na prawie każdym rynku, na który wchodzimy. Jesteśmy zadowoleni, że możemy konkurować, mając zdrową alternatywę. A klient i potencjalny franczyzobiorca może wybrać najlepszą według niego ofertę.
Polacy wciąż są przyzwyczajeni do jedzenia śniadań w domu i zabierania kanapek na drugie śniadanie do pracy. Kolejny posiłek jedzą najczęściej po powrocie z pracy - również w domu. Kiedy według Pana nastąpi przełom i będziemy więcej jadać na mieście?
Polacy spędzają coraz więcej czasu w pracy, a każdy chce zjeść coś ciepłego w ciągu dnia. Dlatego z roku na rok więcej osób rezygnuje z przynoszenia drugiego śniadania z domu i zamiast tego jada tzw. lunch na mieście. Tendencja ta jest coraz powszechniejsza, a to dobrze wróży całej branży gastronomicznej.
Zobacz również:
AmRest zaoferuje nowe sieci barów
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej