Bank BPH ma już 400 placówek partnerskich
W połowie lutego Bank BPH otworzył czterysetną placówkę partnerską. Pierwsza agencja banku powstała w połowie 2004 roku. Na początku 2005 roku było ich już ponad 100, do końca 2006 roku sieć ma liczyć 600 jednostek.
Bank posiada obecnie najszybciej rozwijającą się sieć placówek partnerskich. Szybki rozwój zawdzięcza silnej marce oraz najniższej kwocie inwestycji w działalność licencyjną na rynku finansowym. Wstępny koszt uruchomienia placówki to 10 – 30 tys. zł w zależności od liczby stanowisk. Kwota ta pokrywa koszty wizualizacji, sprzętu komputerowego, sejfu oraz mebli. Poza tym partner otrzymuje szkolenie, budżet na promocję lokalną oraz gamę produktów i usług dla klientów indywidualnych i biznesowych w 80% pokrywających się z ofertą oddziałów. Przede wszystkim jednak partner otrzymuje prawo do działalności pod jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek na rynku finansowym.
Średnia wartość przychodu w placówkach partnerskich to ponad 7200 zł, jednak placówki działające ponad rok osiągają przychody w wysokości 10-30 tys. zł. miesięcznie.
- Od naszych agentów oczekujemy głównie przedsiębiorczości i zaangażowania w działalność placówki – wyjaśnia Mariusz Bielaszewski dyrektor ds. dystrybucji pośredniej. – Doświadczenie w sektorze finansowym, choć mile widziane, nie jest niezbędnym warunkiem podjęcia współpracy. Wiedzę w tym zakresie partner zdobywa w czasie szkoleń. Nasz przyszły partner powinien też prowadzić działalność gospodarczą.
Przyszli agenci muszą też dostarczyć niezbędne dokumenty (m.in. zaświadczenia o niezaleganiu US i ZUS oraz zaświadczenie o niekaralności). Wiarygodność potencjalnych partnerów Bank sprawdza w Biurze Informacji Kredytowej.
Od października 2005 roku placówki partnerskie Banku BPH oferują wszystkie produkty Banku dla małych i średnich firm. Klienci znajdą tu wszystkie rodzaje pakietów Harmonium oraz kredyty i depozyty dla sektora MSP. Także w październiku Bank BPH wdrożył system obsługi wniosków kredytowych składanych przez pośredników i agentów. Narzędzie to znacznie przyspiesza proces przesyłania wniosków pomiędzy placówkami a bankiem - system zamienił bowiem papierową formę obiegu dokumentów, na elektroniczną. Dzięki temu czas oczekiwania na decyzję banku o udzieleniu kredytu jest znacznie krótszy. Od stycznia 2006 placówki partnerskie Banku BPH mają możliwość pracy w soboty, niedziele oraz dni świąteczne.
Info: BPHZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej