Czy jest miejsce dla kolejnej sieci supermarketów?

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Niemiecka sieć supermarketów Aldi planuje wejście do Polski. Aldi sprzedawać będzie towary głównie pod własną marką. Czy w naszym kraju jest miejsce dla kolejnej sieci supermarketów?
Chociaż w Polsce konkurencja jest faktycznie duża, myślę, że miejsce na kolejnego operatora jest, gdyż ciągle nasycenie rynku zorganizowanymi sieciami handlowymi kształtuje się na poziomie poniżej 50 procent. Zresztą niemiecka sieć nie wchodziłaby na nasz rynek bez wcześniejszych dokładnych badań jej możliwości. Poza tym trzeba pamiętać, że Aldi to sieć dyskontowa - jej oferta jest skierowana do nieco innej grupy docelowej niż np. oferta supermarketów Albert. A wybór zawsze należy do klienta.

Panuje przekonanie, że wyroby pod marką sieciową nie cieszą się w Polsce dużym uznaniem konsumentów. Czy potwierdza Pan tę opinię?
Ani badania przeprowadzane przez pisma branżowe, ani nasze obserwacje nie potwierdzają takiej opinii. Marki własne zyskują na popularności wśród klientów i cieszą się coraz większym uznaniem. Przewidujemy, że udział produktów marek własnych w ogólnej sprzedaży w poszczególnych kategoriach asortymentowych będzie się zwiększał. Dlaczego? Poprzez marki własne możemy trafiać w potrzeby różnych klientów. W supermarketach Albert oferujemy klientom dwie marki własne. Euro Shopper to propozycja dla tych kupujących, którzy szukają towarów w najniższej cenie. Natomiast produkty marki Albert to na pierwszym miejscu wysoka jakość - ale za rzetelną, rozsądną cenę.


Zobacz również:
Ruszyła rekrutacja polskich kadr
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €