Próchnik powiększa sieć

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

To już ósmy salon sprzedaży Próchnika. Poza dwoma salonami w Krakowie, Próchnik posiada salony sprzedaży w Łodzi, Warszawie, Poznaniu, Gdańsku, Częstochowie i Katowicach. Wystrój nowo otwartego sklepu utrzymany jest w kolorach beżowo-brązowych, skontrastowany z metalem.

Od września 2005 w nowych salonach firmowych Próchnika można kupić niemal wszystko, co potrzebne jest eleganckiemu mężczyźnie – od koszul i garniturów po krawaty i płaszcze, a także odzież na weekend.

Projektanci Próchnika projektują ubrania przeznaczone głównie dla mężczyzny w sile wieku, pragnących wyglądać młodo oraz klasycznie. W najnowszej kolekcji Próchnika wiosna/lato 2006 – obecne są klasyczne garnitury, kurtki i płaszcze w odcieniach szarości, beżu i ecru.

Przedstawiciele Próchnika zapowiadają, że będą otwierać kolejne salony w ramach własnej, firmowej sieci oraz w sieci patronackiej.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €