LOTOS kupił sieć Slovnaft

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Podpisany wczoraj dokument finalizuje transakcję, którą LOTOS Paliwa i Slovnaft Polska zawarły w postaci przedwstępnej umowy warunkowej już 28 września 2005 r. 20 stycznia br. LP otrzymała zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na finalizację w/w umowy.

Zakup zorganizowanej części przedsiębiorstwa Slovnaft Polska S.A. jest kolejnym, po zakupie 39 stacji Esso, istotnym krokiem w realizacji Programu Rozwoju Sieci Stacji Paliw Grupy LOTOS.

W wyniku zawarcia transakcji Grupa LOTOS zwiększy liczbę stacji własnych ze 119 (uwzględniającej przejęcie 39 stacji Esso) do 131, a po wybudowaniu w br. stacji paliw na wybranych nieruchomościach gruntowych przejętych w ramach obydwu transakcji do 136. Aktualnie w sieci LOTOS funkcjonuje dodatkowo 226 stacji patronackich i 49 partnerskich.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €