Jakość jest ważna
- rozmowa z Marcinem Zachowiczem, rzecznikiem prasowym Lotosu.
Właściciele pojedynczych stacji benzynowych postanowili się zjednoczyć. W ten sposób chcą rywalizować z największymi sieciami paliw. Czy pojedyncze stacje będą w stanie dorównać jakością sprzedawanych paliw oraz wyglądem obiektów, a także ofertą usług markowym stacjom?
O wyborze stacji coraz częściej decyduje marka. Klienci wymagają wysokiej jakości produktów oraz rzetelnie świadczonych usług. Wzrasta znaczenie ofert dodatkowych, pozwalających klientom oprócz zakupu paliwa na zrobienie zakupów, spożycie posiłku, czy zadbanie o swój samochód. Dlatego w sieci stacji LOTOS, szczególną uwagę zwracamy na wysoki standard obsługi, najlepszą jakość produktów oraz szeroką ofertę usługową. Można założyć, iż jeżeli uda się stowarzyszeniu stacji niezależnych pozyskać umowę na dostawę odpowiedniej jakości paliw to nakłady na modernizację obiektów, jak też wyposażenie w urządzenia do świadczenia dodatkowych usług może znacznie przekroczyć możliwości finansowe dużej części funkcjonujących stacji.
Dlaczego właściciel stacji benzynowej powinien przyłączyć się do sieci LOTOS zamiast zrzeszać się z innymi właścicielami niemarkowych stacji?
W ramach programu Rodzina LOTOS oferujemy naszym partnerom możliwość działania w ramach sieci stacji paliw LOTOS oraz zapewniamy m.in.: spójny wizerunek ogólnokrajowej sieci, podniesienie standardu stacji poprzez modernizację obiektu oraz wyposażenie go w nowoczesne urządzenia i system komputerowy, włączenie do sieci obsługującej systemy flotowe np. UTA, DKV, LOTOS Biznes, korzystanie z marki i koncepcji biznesowej LOTOS, ofertę wysokiej jakości paliw i innych produktów dostępnych na stacjach paliw, uczestnictwo we wspólnych działaniach promocyjnych i marketingowych. Podpisując umowę Partnerstwa Handlowego, stacja partnerska pozostaje własnością partnera, który prowadzi w niej działalność gospodarczą we własnym imieniu i na własny rachunek. Podpisanie umowy umożliwia uzyskanie przez partnera dofinansowania inwestycji w postaci nowoczesnych urządzeń, systemu zarządzania oraz wystroju reklamowego stacji.
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży art. motoryzacyjne i rolnicze
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.

