Ravel otwiera kolejne sklepy
Ravel, firma zajmująca się projektowaniem i dystrybucją odzieży, rozwija sieć sklepów własnych oraz franczyzowych.
- Zamierzamy otwierać po 10 sklepów własnych i franczyzowych rocznie w kraju, a także rozwijać się na rynkach zagranicznych – mówi Mirosław Mazur, kierownik działu sprzedaży firmy Ravel.
Pierwszy sklep własny firmy powstał w 1995 roku, poza tym Ravel wstawiał produkowaną odzież do sklepów, które sprzedają ubrania wielu marek. W 2005 roku firma zdecydowała rozwijać sieć sklepów franczyzowych - pierwszy powstał w Sanoku.
Obecnie Ravel posiada 25 własnych sklepów w Polsce oraz 5 na Litwie, a także 5 franczyzowych. Sklepy zlokalizowane są w miastach zamieszkałych przez ponad 100 tys. mieszkańców.
Przedsiębiorca, który chciałby przystąpić do sieci musi liczyć się z wydatkiem 200-250 tys. zł. To kwota potrzebna, aby otworzyć 100 metrowy sklep opatrzony logo Ravel. Franczyzodawca szacuje, że 80-100 tys. zł trzeba przeznaczyć na adaptację lokalu, następne 50 tys. zł na aranżację sklepu oraz 100 tys. zł na pierwsze zatowarowanie. Według przedstawicieli sieci inwestycja zwraca się po 1,5 – 2 latach.
Anna Smolińska
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


