Nowe centrum usług dla biznesu Mail Boxes Etc.
21 marca przy Al. Solidarności 129/131 w Warszawie odbyło się oficjalne otwarcie czwartego franczyzowego punktu Mail Boxes Etc.
W punkcie Mail Boxes Etc. będzie można wynająć skrytkę adresową, a wraz z nią otrzymać adres do korespondencji identyczny z adresem punktu MBE. Oprócz tego będzie można skorzystać z pakietu usług przydatnych przy organizacji biura małej firmy lub pracy przedstawiciela handlowego, jak wynajęcie biurka z dostępem do internetu i kompletnego oprogramowania biurowego, zamówienie projektu i druku wizytówek, papieru firmowego, folderu reklamowego, projekt i zamówienie pieczątki (nawet na poczekaniu), odbiór korespondencji i paczek – także przekierowanie jej pod wskazany adres. Możliwe będzie nadawanie dowolnej przesyłki, która wcześniej może być profesjonalnie zapakowana przez pracownika punktu. W punkcie MBE można także zaopatrzyć się w materiały do pakowania, jeśli chcemy swoje przesyłki pakować we własnym zakresie. Usługi MBE na całym świecie skierowane są zarówno do małych i średnich firm, jak i do klientów indywidualnych.
Rozwój w Polsce sieci punktów Mail Boxes Etc. umożliwia wzrost zapotrzebowania na tanie usługi kurierskie, poligraficzne i doradcze. Dla przedsiębiorców rozpoczynających działalność korzystanie z usług MBE może w skuteczny sposób obniżyć koszty funkcjonowania, szczególnie w zakresie niskonakładowego druku materiałów reklamowych i dokumentów firmy. Punkty sieci MBE jako jedyne w Polsce proponują pakowanie a nawet konfekcjonowanie przesyłek klientom, których zapotrzebowanie na te usługi obejmuje od kilku do kilkudziesięciu paczek miesięcznie.
Sieć MBE na świecie...
Mail Boxes Etc. rozwija się na świecie od ponad 25 lat. Sieć powstała w USA, gdzie obecnie zarządza nią koncern UPS, znany w Polsce z przesyłek kurierskich. Poza Stanami Zjednoczonymi MBE obecne jest w ponad 70 krajach. Wszędzie rozwija się poprzez franchising. Franczyzobiorcy w 78 krajach na świecie prowadzą ponad 5700 punktów pod marką Mail Boxes Etc. i The UPS Store (te ostatnie tylko w USA).
...i MBE w Polsce
W 2002 roku franczyzobiorcą licencji master Mail Boxes Etc. w Polsce został Andrzej Partyka, właściciel firmy Parta, która zarządza dwoma sieciami franczyzowymi – poza MBE rozwija także własny koncept biznesowy – Galerię Prezentów.
Obecnie w Polsce działa 6 punktów MBE. Pierwszy punkt MBE został otwarty w Katowicach, w którym koncept MBE został przetestowany i dostosowany do polskich warunków. Dziś poza standardową działalnością punkt w Katowicach jest także Centrum Pilotażowo-Szkoleniowym dla nowych franczyzobiorców i pracowników punktów. Pierwszy franczyzowy punkt MBE został otwarty w 2004 roku, w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 80, pozostałe 3 punkty franczyzowe mają lakalizację w Warszawie i 1 punkt w Krakowie.
Parta planuje pozyskanie w ciągu 5 lat Partnerów, którzy poprowadzą ok. 70 punktów MBE w całej Polsce. Aby otworzyć punkt MBE, franczyzobiorca powinien przygotować się na wydatek w wysokości 150 – 200 tys. zł, przy czym inwestycja ta obejmuje m.in. licencję franczyzową, wizualizację i urządzenie i wyposażenie lokalu w maszyny, skrytki adresowe czy meble.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej