“Konkurencja tuż-tuż”

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Właściciele barów wegetariańskich Vega opracowują ofertę franczyzową. Twierdzą, że prowadzą już rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami m.in. zainteresowanymi otwarciem restauracji w Warszawie. Czy na krajowym rynku jest miejsce dla dwóch sieci z jedzeniem wegetariańskim?
O tym, czy w Polsce jest miejsce na dwie sieci barów wegetariańskich, będzie można mówić dopiero wtedy, gdy powstanie druga tak duża sieć jak nasza. Green Way na dzień dzisiejszy ma 31 barów, a do końca roku planujemy otwarcie kolejnych 5-6 barów. Stale analizujemy rynek i jego rozwój. Dziś potrzeby klienta zainteresowanego zdrowym stylem życia znacznie wykraczają poza obiad w barze wegetariańskim. Dlatego sieć budowana przez Green Way'a to oprócz barów, również sklepy ze zdrową żywnością Green Way Market i Bio-piekarnie Green Way. Planujemy także otwarcie sieci salonów rewitalizacji Green Way i małych „zielonych hoteli”.

Kim jest Polak-wegetarianin?
Według mnie Polak-wegetarianin to człowiek inteligentny, dbający o prawa zwierząt, środowisko. Z naszych obserwacji wynika, że wegetarianie są w każdej grupie wiekowej. Są nimi licealiści, studenci, ale także w średnim wieku prawnicy, politycy, biznesmeni czy artyści. W Polsce żyje prawdopodobnie przynajmniej 3,5 miliona wegetarian. Niestety są to tylko przypuszczenia, gdyż brak dokładnych badań na temat tej grupy.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
Anna Smolińska
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €