Tylko własne sklepy
Sieć Almi Decor rezygnuje z rozwoju poprzez franczyzę.
Przedstawiciel Almi Decor informuje, że firma zamierza otwierać przede wszystkim duże, własne sklepy, o powierzchni minimum 600 m2. Nie podaje kwoty inwestycji, ale jednocześnie przyznaje, że inwestycja w tak duży lokal byłaby zbyt wysoka dla franczyzobiorców. Almi Decor nie wyklucza, że w przyszłości wróci do franczyzowego modelu rozwoju sieci, ale na razie większe szanse ekspansji widzi w budowie sieci własnych sklepów.
W ciągu ostatniego roku liczba sklepów Almi Decor z artykułami do wyposażenia domu wzrosła do 23. Wszystkie sklepy są już własnością firmy.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej