Trzeci Piotr i Paweł w Warszawie
W stolicy został otwarty kolejny sklep delikatesowy sieci Piotr i Paweł.
W Warszawie działają już trzy sklepy Piotra i Pawła - nowo otwarty w centrum handlowym Targówek oraz w CH Janki i w Blue City.
W 1990 roku Eleonora Woś z synami – Piotrem i Pawłem otworzyła niewielki sklep w Poznaniu. Poza produktami pierwszej potrzeby zaopatrzyli go również w produkty wykwintne m.in. sushi, krewetki, ekologiczne pieczywo. To był strzał dziesiątkę. Sieć zyskała wiernych klientów i wzbudziła zainteresowanie osób, które chciały poprowadzić podobne placówki handlowe. Obecnie sieć liczy 29 sklepów: 15 własnych i 14 franczyzowych. Średnia wielkość sklepu to 1100 m2.
Potencjalny franczyzobiorca sieci musi posiadać sklep (do adaptacji) lub teren pod jego budowę w dobrej lokalizacji. Biorcy muszą mieć także zdolności do sfinansowania przedsięwzięcia w około 20 proc. jego wartości. Polityka firmy zabrania podawania do wiadomości publicznej kwoty inwestycji, wysokości opłaty wstępnej czy szacowanego okresu zwrotu z inwestycji. Informują jednak, że potencjalny franczyzobiorca musi posiadać minimum 500 tys. zł.
Najpierw kierownik sklepu
Czas umowy franczyzowej jest każdorazowo indywidualnie negocjowany. Potencjalni partnerzy nie muszą być doświadczonymi handlowcami.
— Początkowo sklep jest prowadzony przez nas z udziałem franczyzobiorcy. Najpierw pracuje on jako kierownik sklepu i dopiero stopniowo staje się pełnoprawnym właścicielem — mówi Błażej Patryn, przedstawiciel sieci Piotr i Paweł.
Delikatesy z rodzinnym klimatem
Właściciele podkreślają, że atutem Piotra i Pawła jest rodzinna atmosfera, którą starają się wytworzyć w każdym ze sklepów. Dlatego jako franczyzobiorców chętnie widzą np. małżeństwa, wiedząc z własnego doświadczenia, że biznes rodzinny ma realne szanse powodzenia.
- Market dobrze funkcjonuje, jeżeli na miejscu jest jego właściciel. Bezpośrednie zaangażowanie właściciela to jedyny dobry sposób na powodzenie biznesu w tak specyficznej branży, jak handel artykułami spożywczymi - twierdzi Piotr Woś, współwłaściciel spółki Piotr i Paweł.
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej