Marka albo indywidualizm

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jacy są polscy klienci sklepów jeansowych?
Dotychczasowe doświadczenia pozwalają nam ocenić polski rynek jako rynek zachowawczy i z wieloma przyzwyczajeniami. Upodobania polskiego klienta są wypadkową zachowań i mody, jaką promują marki wiodące na naszym rynku. Czyli potencjalny Kowalski widzi modę w już wcześniej zaplanowany przez firmy sposób. I nie zawsze jest on spójny w stu procentach z trendami Europy.

Czyli modny ubiór według Polaków to...?
Polski klient jest wychowany na standardach marek wiodących w sektorze odzieży jeansowej. Tyle, że aktualna oferta, jaką proponuje się klientom jest coraz bardziej odważna. Częściej też marki inne niż jeansowe wprowadzają do asortymentu jeans. Zróżnicowanie i jakość oferty obecnej na rynku jest zatem w różnym stopniu zaawansowania technologicznego, a to z kolei ma przełożenia na wzornictwo. My chcemy, by klient znalazł w naszych sklepach modele do tej pory nie spotykane na rodzimym rynku. Staramy się stworzyć inkubatory indywidualizmu w jeansie.

Czy lato sprzyja sprzedaży jeansów? A może raczej ma ona charakter sezonowy?
Uznaje się, że sezon na jeans trwa od przełomu sierpnia i września, aż do kwietnia. W okresie letnim proponuje się cieńsze materiały, szeroką ofertę szortów jeansowych oraz wszystkie wyroby z segmentu odzieży letniej.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €