Kolejne akcje, kolejne sklepy

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Próchnik

znany jest przede wszystkim z produkcji płaszczy. Do tej pory firma wstawiała wyprodukowany towar do sklepów, które w ofercie miały ubrania wielu firm. Nie jest to jednak zbyt opłacalne, gdyż koszty produkcji odzieży są w Polsce wysokie. Dlatego Próchnik zmienił koncepcję i postanowił iść śladem firm LPP, Artman i Vistuli - zamierza zrezygnować z produkcji, a zająć się projektowaniem kolekcji oraz sprzedażą detaliczną. Własne sklepy będzie otwierał w galeriach handlowych, a w mniejszych miastach Próchnik chce pozyskać niezależnych detalistów do swojej sieci partnerskiej.

Do końca przyszłego roku Próchnik chce otworzyć 50 sklepów. Obecnie ma ich 10.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
Anna Smolińska
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €