House przerabia ubrania
W sieci sklepów House rozpoczęła się nowa akcja „Przerób ciuchy po swojemu”, organizowana wspólnie z Heyah. Klienci sami będą mogli tworzyć wyjątkowe ubrania.
Akcja skierowana jest do wszystkich osób, którym znudziły się „standardowe” ubrania. Dzięki tzw. customizacji, czyli indywidualnej stylizacji ubrań, sieć należąca do spółki Artman oferuje klientom możliwość samodzielnego projektowania ubrań. We wszystkich salonach House można już znaleźć specjalne zestawy Hand Made z akcesoriami do stylizacji ubrań.
Zainteresowani mogą wybierać spośród kilku zestawów, z których każdy zawiera pakiet różnych gadżetów do przerabiania ubrań. Wśród nich znajdują się: mazaki do nanoszenia wzorów na materiał, szablony, które pomogą uzyskać precyzyjny kształt wzoru, pumeks do uzyskiwania efektu wytarcia, koraliki, cekiny, wpinki oraz specjalnie zaprojektowane na tę okazję naszywki. Dodatkowo, organizatorzy ogłosili konkurs na najefektowniej zmienione ciuchy za pomocą gadżetów z zestawów Hand Made. Jednym z celów kampanii jest wzmocnienie świadomości marki.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej