Odzieżowa Sela wchodzi do Polski
15 lipca do sieci odzieżowych obecnych na polskim rynku dołączy firma Sela. Międzynarodowa sieć sklepów otworzy pierwszą placówkę w stołecznym Centrum Handlowym Reduta.
Sieć Sela obejmuje ponad 500 placówek w 11 krajach m.in. w Chinach, Białorusi, na Łotwie, a przede wszystkim w Rosji, gdzie działa największy do tej pory sklep o powierzchni 1000 m2.
Producent i dystrybutor odzieży otworzył swoje pierwsze biuro w 1991 roku w Sankt Petersburgu, w tym samym okresie rozpoczął prace przy budowie sieci własnych placówek sprzedaży. W 1997 roku w Petersburgu uruchomiono pierwszy sklep działający we franczyzie. Obecnie większość punktów sieci Sela uruchamiana jest przez biorców licencji.
Sklepy sieci lokalizowane są w miastach powyżej 300 tys. osób, najlepiej na terenie centrów handlowych lub przy ulicach o dużym natężeniu ruchu pieszych. Powierzchnia placówki nie może być mniejsza niż 250 m2. Koszt inwestycji w sklep waha się od 20 do 120 USD/m2, wydatki, jakie trzeba ponieść wyposażając sklep wynoszą średnio 200 USD/ m2, zatowarowanie kosztuje ok. 400 USD/m2. W zależności od lokalizacji, amortyzacja kosztów następuje w okresie od 6 miesięcy do 2 lat.
Sela produkuje rocznie ponad 1500 modeli odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej, z czego największą część stanowią ubrania kolekcji wiosenno-letniej. Bieżąca oferta nawiązuje do przeróżnych motywów: od lat dwudziestych (stylu retro) do zwariowanych lat osiemdziesiątych; zauważalne są tu pewne tendencje: safari, elementy etniczne, militarne i wojskowe, jak również hippisowskie, emanujące lekkością i zwiewnością. Uzupełnieniem oferty są różnego rodzaju akcesoria i dodatki, dostępne w szerokim asortymencie.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej