Travelplanet.pl stawia na Warszawę
Wola Park to już trzecie centrum handlowe w Warszawie w którym został uruchomiony punkt obsługi klienta Travelplanet.pl.
Punkty obsługi klienta Travelplanet.pl to biura podróży zlokalizowane w centrach handlowych. Firma zamierza uruchomić Centra Last Minute we wszystkich największych miastach w Polsce, w tym kolejne w Warszawie.
Agnieszka Markiewicz, dyrektor sieci sprzedaży Travelplanet.pl podkreśla, że rynek warszawski jest kluczowy dla budowy sieci sprzedaży. W okresie kiedy jeszcze nie istniały firmowe punkty już 25% klientów pochodziło z Warszawy. W chwili obecnej na sieć składa się siedem POKów: 3 w Warszawie i po jednym w Łodzi, Krakowie, Katowicach i Bydgoszczy.
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży Podróże i wypoczynek
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


