Vistula&Wólczanka razem
Na przełomie sierpnia i września nastąpi faktycznie połączenie Vistuli i Wólczanki.
Zarząd spółek wyliczył, że jednorazowe koszty połączenia obu marek nie powinny przekroczyć 7 mln zł, natomiast oszczędności wynikające z fuzji mogą sięgnąć w przyszłym roku nawet prawie 12 mln zł - m.in. dzięki zwiększeniu efektywności sprzedaży, ujednoliceniu logistyki, wspólnym zakupom i redukcji zatrudnienia.
Obecnie sieć sprzedaży obu marek liczy w sumie 164 sklepy. Na koniec roku ma być ich ponad 200. Zarząd spółki zamierza skupić się na rozwoju przede wszystkim sieci własnych sklepów.
- Rozwój sieci sklepów partnerskich nie jest dla nas obecnie sprawą priorytetową - powiedział Rafał Bauer, prezes połączonego przedsiębiorstwa.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej