Niszę trzeba wykorzystać

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Crunchy Chicken, druga marka Telepizzy promuje produkty drobiowe. Skąd taki pomysł?
Crunchy Chicken ma być pomysłem na urozmaicenie oferty rynku. Tym bardziej, że ten sektor branży gastronomicznej nie został jeszcze zagospodarowany w takim stopniu, jak inne sektory. Zdaliśmy sobie sprawę z tego, że rynek produktów drobiowych w Polsce jest bardzo rozwinięty w przeciwieństwie do sieci gastronomicznych, w których drób jest składnikiem bazowym. I nie ma konkurencji.

Nie ma konkurencji?
Obecnie na rynku działa jedna firma gastronomiczna, która się w tym specjalizuje na masową skalę i tworzy rynek głównie w dużych miastach. My chcemy znaleźć się również w mniejszych miejscowościach, gdzie też jest rynek i klienci, za to brakuje lokali serwujących przekąski z drobiu. Niszę trzeba wykorzystać. Jeśli uda nam się zrealizować nasze plany, osiągniemy drugą pozycję.

W jaki sposób chcecie zdobyć klientów?
W Polsce liczy się aktualnie duży rozmiar i niska cena. Promocję nowej sieci oparto o agresywną politykę cenową, aby w ten sposób zachęcić klientów do wypróbowania nowej oferty. Wprowadziliśmy też większe porcje skrzydełek, aby w ten sposób wyróżnić się od konkurencji. Głównym narzędziem reklamowym jest w tej chwili dystrybucja ulotek reklamowych.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €