Zbiorowe doświadczenie siłą sieci
- rozmowa z Wiktorem Kubiakiem, właścicielem firmy mającej licencję na budowę sieci franczyzowej Century 21 w Polsce.
Century 21 planuje rozwinąć w Polsce franczyzową sieć biur nieruchomości. Tymczasem polskie sieci pośrednictwa nieruchomości np. AD. Drągowski rezygnują z rozwoju poprzez franczyzę, twierdząc, że bardziej opłaca się posiadać sieć własnych biur. Dlaczego według pana warto rozwijać franczyzową sieć biur nieruchomości w Polsce?
Tak jak we wszystkich innych typach franczyz: możliwość skorzystania ze zbiorowego doświadczenia i mądrości jest główną przyczyną wchodzenia do systemu franczyzowego. Źródłem wiedzy w przypadku rozwoju sieci własnych biur jest własna wiedza i doświadczenie. Myślę, że obydwie formy mogą odnosić wielkie sukcesy, ale franczyza daje większą różnorodność, szybszy rozwój i mniejsze zaangażowanie własnego kapitału. Prostsze jest również zarządzanie w związku z płaską strukturą sieci. A najważniejszą przewagą jest dużo mniejsze ryzyko finansowe dla wszystkich stron. Franczyzę możemy traktować jako swoistego rodzaju outsourcing przysparzający biorcom licencji wartości dodanej w dziedzinie reklamy, rekrutacji i oprogramowania. Oczywiście jedną z najważniejszych wartości dodanych jest budowa uniwersalnego brandu, czyli prowadzenie na rzecz całej sieci akcji marketingowych i promocyjnych, które odcisną się w podświadomości klienta. A to właśnie zbiorowa siła wspólnego funduszu reklamowego daje niepowtarzalną okazję do zbudowania silnej marki.
Kto może przystąpić do sieci Century 21 i jakie warunki musi spełnić?
Sieć Century 21, to sieć biur nieruchomości mieszkaniowych. Wśród nas jest miejsce dla biur, które chcą się rozwijać, które widzą nowe wyzwania stawiane przez rynek i chcą im wyjść naprzeciw. Potencjalny franczyzobiorca musi być lub zatrudniać osobę posiadająca licencję zawodową pośrednika w obrocie nieruchomościami.
rozmawiała (agaka)
ZOBACZ W KATALOGU
Aspect Nieruchomości
Biura nieruchomości
Express House Real Estate
Biura nieruchomości
Freedom Nieruchomości
Biura nieruchomości
Greathouse
Biura nieruchomości
Grupa WGN
Biura nieruchomości
Metrohouse
Biura nieruchomości
Nova House
Sprzedaż i budowa domów pasywnych
Północ Nieruchomości
Biura nieruchomości
Re/Max Polska
Biura nieruchomości
Sempre Nieruchomości
Biura nieruchomości
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży nieruchomości
Aspect Nieruchomości
Biura nieruchomości
Express House Real Estate
Biura nieruchomości
Freedom Nieruchomości
Biura nieruchomości
Greathouse
Biura nieruchomości
Grupa WGN
Biura nieruchomości
Metrohouse
Biura nieruchomości
Nova House
Sprzedaż i budowa domów pasywnych
Północ Nieruchomości
Biura nieruchomości
Re/Max Polska
Biura nieruchomości
Sempre Nieruchomości
Biura nieruchomości
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


