Polacy leczą się prywatnie

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

70 proc. konsumentów przyznało, że korzystało z niepublicznych usług medycznych dla siebie lub swoich dzieci, choć starało się to robić sporadycznie, tylko w poważnych sprawach. W porównaniu z rokiem ubiegłym odsetek ten wzrósł o 7 proc. Istnieje także całkiem spora grupa osób, które stawiają wyłącznie na prywatną opiekę zdrowotną i w ogóle nie korzystających z publicznych placówek – stanowią oni już ponad 9 proc. pacjentów.

Duży potencjał i perspektywy rozwoju wydają się też mieć produkty ubezpieczeniowe pokrywające min. koszty korzystania z prywatnych usług medycznych. W chwili obecnej są one jeszcze dużą nowością, ale 28 proc. respondentów już zadeklarowało swoje zainteresowanie i chęć korzystania z tego typu ubezpieczeń.

Do 200 zł miesięcznie na leki

Prawie połowa (43 proc.) konsumentów na leki stara wydawać się nie więcej niż 50 zł miesięcznie, 36 proc. przeznacza na ten cel kwoty z przedziału 51-100 zł na miesiąc, a 17 proc. próbuje zmieścić się w granicach 101-200 zł.

Kupić tam, gdzie taniej

Przy wyborze apteki polski konsument zwraca uwagę przede wszystkim na korzystne ceny (59 proc. wskazań), odległość od miejsca zamieszkania (41 proc.) oraz kompetentne doradztwo i dobrą obsługę (po 31 proc. wskazań). Znacznie mniejsze znaczenie na miejsce zakupu medykamentów ma zróżnicowana oferta (6 proc.) czy czynniki związane z lojalnością konsumenta, takie jak: przyzwyczajenie (14 proc.) i zadowolenie z dotychczasowej obsługi (20 proc.).

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €