McDonald’s myśli lepiej niż inni o zdrowej żywności

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Trzej naukowcy z City University w Londynie przedstawili raport z którego wynika, że potentaci przemysłu spożywczego zdają się nie słyszeć publicznych kampanii dotyczących epidemii otyłości, nadmiaru cukru, soli i tłuszczy, nie rozumieją, że przekłada się to wprost na rezultaty działalności i nadal lekceważą sobie kwestie zdrowia. Tymczasem według raportu JP Morgan, 18 z 24 najszybciej rosnących grup produktów spożywczych należy do kategorii: zdrowa żywność. Przynoszą też one większą marżę.

Według raportu, większość z 25 czołowych producentów, detalistów i usługodawców w branży dostarczają w swoich sprawozdaniach rocznych i za pośrednictwem innych kanałów komunikacji bardzo skąpych informacji. Najlepiej wypadły Unilever, Danone, Cadbury Schweppes, Kraft i McDonald's.

Większość badanych firm stworzyła rodzaj korporacyjnego oświadczenia publicznego o swoich produktach i firmie, ale tylko 11 z nich wspomina w nim kwestie zdrowia. Firmy wypadły także bardzo słabo pod względem jakości informacji umieszczanej na opakowaniach produktów czy tak podstawowej, jak wiadomości o zaangażowaniu partnerów społecznych.

Unia Europejska zaproponowała natomiast nowe ustawodawstwo dotyczące oświadczeń o produktach spożywczych. Celem jest wyeliminowania przypadków wprowadzających w błąd lub żerujących na naiwności klientów sloganów w rodzaju "obniża ryzyko chorób serca". Firmy będą musiały przedstawiać naukowe dowody swoich rewelacji i uzyskać zgodę od urzędów kontrolujących rynek przed wprowadzeniem takiego produktu do sprzedaży.

Źródło: CEO

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €