W ciągu najbliższych 3-4 lat około 100 nowych sklepów Diverse

- mówi Marek Jamroż, dyrektorem ds. rozwoju firmy Diverse.
Co się dzisiaj nosi w Polsce. Czy to samo co w innych krajach Europy i w Stanach Zjednoczonych?
W dobie powszechnego dostępu do informacji, przenikania się kultur i zwyczajów, z jednej strony zacierają się różnice w ubiorze w poszczególnych krajach, z drugiej strony nowe tendencje kreowane są regionalnie. Dynamiczne zmiany dotyczą szczególnie młodzieży skupionej w aglomeracjach miejskich, która najszybciej reaguje na modę. Styl życia przekłada się na trendy, które znajdują odbicie w kolekcjach sprzedawanych jednocześnie w wielu krajach, również w Polsce. Łatwo zaobserwować tu postępującą globalizację. Osoby wrażliwe na styl w Polsce i za granicą świadomie poszukują odzieży zgodnej z obowiązującą modą i mają prawie taki sam do niej dostęp.
Zarówno ci, dla których moda ma drugorzędne znaczenie jak i poszukiwacze trendów odnajdą w sklepach ubrania oferowane na całym świecie.
W Polsce jest wiele firm dystrybuujących odzież jeansową. Co ma do zaoferowania swoim klientom Diverse?
Diverse skupia się na modelach charakterystycznych dla najnowszych trendów. Typowe dla jeansowej odzieży Diverse są odważne prania, wytarcia, zniszczenia stylizowane na natural vintage. Projektanci kładą nacisk na dbałość o szczegóły wykończenia, detale i jakość wykorzystywanych materiałów. To, co wyróżnia tą część kolekcji są unikalne aplikacje, hafty, różnorodne przeszycia, printy, etykiety tkane i skórzane oraz metalowe akcesoria.
Sieć Diverse rozrosła się do 61 sklepów własnych, 42 franczyzowych oraz ponad 50 sklepów i stoisk partnerskich. Jakie macie Państwo plany na przyszłość?
Plany Diverse zakładają powstanie w Polsce w ciągu najbliższych 3-4 lat około 100 nowych sklepów, zarówno własnych jak i franczyzowych, tak by w roku 2010 sieć Diverse liczyła 200 sklepów firmowych. Równolegle rozrasta się sieć stoisk partnerskich, które lokalizowane są w mniejszych miastach oraz sklepach multibrandowych. Założeniem jest maksymalna dostępność marki, tak by docierała do określonego klienta, jednak nie za wszelką cenę, z poszanowaniem dla jej prestiżu i pozycji rynkowej. Równolegle Diverse buduje sieć sklepów za granicą. W chwili obecnej funkcjonują już 4 własne sklepy: 2 w Szwajcarii i 2 w Niemczech. Planowane są kolejne otwarcia, zarówno w tych dwóch państwach jak i innych państwach Europy Zachodniej i Środkowej.
rozmawiała (agaka)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej