W ciągu najbliższych 3-4 lat około 100 nowych sklepów Diverse
- mówi Marek Jamroż, dyrektorem ds. rozwoju firmy Diverse.
Co się dzisiaj nosi w Polsce. Czy to samo co w innych krajach Europy i w Stanach Zjednoczonych?
W dobie powszechnego dostępu do informacji, przenikania się kultur i zwyczajów, z jednej strony zacierają się różnice w ubiorze w poszczególnych krajach, z drugiej strony nowe tendencje kreowane są regionalnie. Dynamiczne zmiany dotyczą szczególnie młodzieży skupionej w aglomeracjach miejskich, która najszybciej reaguje na modę. Styl życia przekłada się na trendy, które znajdują odbicie w kolekcjach sprzedawanych jednocześnie w wielu krajach, również w Polsce. Łatwo zaobserwować tu postępującą globalizację. Osoby wrażliwe na styl w Polsce i za granicą świadomie poszukują odzieży zgodnej z obowiązującą modą i mają prawie taki sam do niej dostęp.
Zarówno ci, dla których moda ma drugorzędne znaczenie jak i poszukiwacze trendów odnajdą w sklepach ubrania oferowane na całym świecie.
W Polsce jest wiele firm dystrybuujących odzież jeansową. Co ma do zaoferowania swoim klientom Diverse?
Diverse skupia się na modelach charakterystycznych dla najnowszych trendów. Typowe dla jeansowej odzieży Diverse są odważne prania, wytarcia, zniszczenia stylizowane na natural vintage. Projektanci kładą nacisk na dbałość o szczegóły wykończenia, detale i jakość wykorzystywanych materiałów. To, co wyróżnia tą część kolekcji są unikalne aplikacje, hafty, różnorodne przeszycia, printy, etykiety tkane i skórzane oraz metalowe akcesoria.
Sieć Diverse rozrosła się do 61 sklepów własnych, 42 franczyzowych oraz ponad 50 sklepów i stoisk partnerskich. Jakie macie Państwo plany na przyszłość?
Plany Diverse zakładają powstanie w Polsce w ciągu najbliższych 3-4 lat około 100 nowych sklepów, zarówno własnych jak i franczyzowych, tak by w roku 2010 sieć Diverse liczyła 200 sklepów firmowych. Równolegle rozrasta się sieć stoisk partnerskich, które lokalizowane są w mniejszych miastach oraz sklepach multibrandowych. Założeniem jest maksymalna dostępność marki, tak by docierała do określonego klienta, jednak nie za wszelką cenę, z poszanowaniem dla jej prestiżu i pozycji rynkowej. Równolegle Diverse buduje sieć sklepów za granicą. W chwili obecnej funkcjonują już 4 własne sklepy: 2 w Szwajcarii i 2 w Niemczech. Planowane są kolejne otwarcia, zarówno w tych dwóch państwach jak i innych państwach Europy Zachodniej i Środkowej.
rozmawiała (agaka)
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


