Nowa funkcja biur podróży

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jak wskazują wyniki badań OBOP przeprowadzonych na zlecenie polskich biur podróży Lufthansa City Center Grupa Polska jedynie 11% Polaków nie ma problemu z wybraniem wakacyjnej oferty. Liczymy na to, że pracownicy biura podróży doradzą nam który hotel wybrać, gdzie wyjechać, żeby najlepiej wypocząć z małym dzieckiem, a gdzie by prowadzić życie nocne czy popływać na desce surfingowej. Dodatkowo zmieniają się same biura podróży, które swoim wystrojem i panującą w nich atmosferą powinny wprowadzać klientów w wakacyjny nastrój.

Pracownicy biura podróży - konsultanci a nie sprzedawcy

W związku z nową rolą pracowników biura podróży, w szczególności tych odpowiedzialnych za bezpośrednią sprzedaż oferty turystycznej, klienci oczekują od nich dokładnej znajomości miejscowości wypoczynkowych, wykraczającej poza opisy w katalogach touroperatorów.
- Decydując się na zakup wycieczki klienci coraz częściej zadają bardzo szczegółowe pytania odnoście wyglądu pokoi, pobliskiej plaży, różnorodności menu czy atrakcji turystycznych. W związku z tym wysyłamy naszych pracowników zajmujących się bezpośrednią obsługą klienta na wyjazdy studyjne, podczas których mogą osobiście poznać różne hotele, ich położenie, skosztować lokalnej kuchni, a także zwiedzić najważniejsze miejsca w okolicy - mówi Bogdan Wieczorek z Lufthansa City Center Grupa Polska.

Wyjazdy szyte na miarę

Coraz częściej Polacy korzystają również z pomocy pracowników biura podróży przy aranżowaniu tzw. wyjazdów szytych na miarę.
- Często przychodzą do nas osoby, które chciałyby spędzić swój urlop w nietypowy sposób na przykład wybierając się w podróż dokoła świata. Oczekują od nas kompleksowej obsługi, czyli wykupienia biletu lotniczego, rezerwacji w hotelach, ale przede wszystkim doradztwa. Traktując naszych pracowników jak konsultantów często proszą o zaproponowanie im 10 czy 15 najciekawszych miejsc, w których warto się zatrzymać. Oznacza to przygotowanie uszytej na miarę wycieczki wraz ze szczegółowym przedstawieniem atrakcji turystycznych - mówi Marian Szypuła z Lufthansa City Center Grupa Polska.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €