House się sprzedaje

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Plany na 2006 rok zakładały wzrost przychodów o 41 proc., podczas gdy przez pierwsze półrocze zwiększyły się o 53 proc. W ciągu 6 miesięcy firma sprzedająca odzież marki House zrealizowała już 44 proc. swoich planów handlowych na rok 2006. Aby założenie zostało wykonane, w drugim półroczu firma musi uzyskać wzrost sprzedaży rzędu 28 proc. Przedstawiciele sieci zapewniają, że jest to do zrealizowania.

W drugim półroczu 2006 firma zamierza otworzyć 18 salonów, z czego na większość podpisane są już umowy. Artman posiada obecnie 119 placówek (17 uruchomiła od początku bieżącego roku). 88 salonów z odzieżą House działa w Polsce, 31 za granicą. Artman planuje w 2006 roku uzyskać 200 mln zł przychodów ze sprzedaży, z 142 mln zł w roku poprzednim.

(agaka)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €