Crunchy Chicken w katalogu franczyz i systemów partnerskich

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Crunchy Chicken jest pomysłem całkowicie polskim. Firma Tele Pizza wywodzi się z Hiszpanii. Powstała w 1898 roku w Madrycie. W Polsce działa od 1992 roku. Obecnie posiada w naszym kraju 62 jednostki własne i 36 franczyzowych. Pomysł stworzenia sieci Crunchy Chicken powstał pod koniec 2005 roku, zaś pierwszy lokal w marcu 2006. Obecnie działają 2 placówki własne a 2 są w trakcie remontu. Jeśli chodzi o lokale franczyzowe, 4 są właśnie remontowane, a 2 z nich zostaną otwarte w sierpniu.

Pomysł na przyrządzanie potraw, w których podstawowym składnikiem jest kurczak, nie jest na naszym rynku nowy. Jedną z najpopularniejszych sieci serwujących dania tego typu jest KFC. Firmę Crunchy Chicken ma wyróżniać jednak to, że ma ona działać w większości miast w Polsce, a to nie tylko w tych największych. Dodatkowym atutem będzie, jak twierdzi Sławomir Rogoziński, dyrektor ds. rozwoju marki, możliwość zamówienia kurczaka na telefon do domu lub biura, bez ograniczeń strefowych. Dostawy będą realizowane na terenie całego kraju, a nie tylko w Warszawie, jak robi to np. KFC.

Tele Pizza oferuje współpracę franczyzową w trzech wariantach. Franczyzobiorca może otworzyć lokal pod jedną marką: Tele Pizzy lub Crunchy Chicken lub pod obiema jednocześnie, jak restauracje Pizzy Hut, w których zamówić można zarówno dania z kurczaka, jak i pizzę.

Koszt inwestycji w zależności od stopnia adaptacji lokalu to 100-150 tys. zł. Opłata franczyzowa dla Tele Pizzy wynosi 10 tys. zł, a bieżąca 1-4,5 tys. zł. Biorca Crunchy Chicken płaci franczyzodawcy opłatę bieżącą w wysokości 5 proc. od obrotu. W Tele Pizzy nie ma dodatkowych opłat na fundusz marketingowy (część opłaty bieżącej przeznaczana jest na ten cel), natomiast w przypadku Crunchy Chicken opłata ta wynosi 3 proc. od obrotu.

Aby podjąć współpracę potencjalny biorca musi dysponować lokalem o powierzchni 100-150 m2, umiejscowionym tam, gdzie jest największe skupisko potencjalnych klientów np. na dużym osiedlu lub w centrum handlowym. Tele Pizza poszukuje obecnie franczyzobiorców tylko w mniejszych miastach, ponieważ we wszystkich większych już jest, natomiast Crunchy Chicken szuka osób do współpracy na terenie całego kraju.

Szacowany przez przedstawicieli firmy czas zwrotu z inwestycji to 15-24 miesiące.

(agaka)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €