Franczyza w drodze

Mobilex jest w katalogu franczyz i systemów partnerskich od niespełna roku, a jak szacują przedstawiciele sieci, do firmy dotarło już około 50 zgłoszeń od potencjalnych biorców. Pojawiły się też realne szanse na podpisanie pierwszych umów franczyzowych.
Według przedstawicieli Mobileksu, nadawców zgłoszeń można podzielić na trzy grupy potencjalnych biorców. Do pierwszej grupy zaliczono zgłaszających się do firmy na zasadzie testu, bez przekonania, aby sprawdzić co potencjalny dawca ma do zaoferowania. Drugą grupę, zdaniem Wojciecha Włodarczyka, zastępcy prezesa zarządu firmy Mobilex, tworzą osoby zainteresowane ofertą firmy ze względu na jej odmienność w porównaniu z propozycjami współpracy padającymi ze strony innych dawców licencji. Istnieje wreszcie ostatnia grupa osób, z którymi firma weszła już na dalszy etap negocjacji. Na razie nie została zawarta żadna umowa, ale Mobilex ma nadzieję podjąć współpracę z pierwszymi franczyzobiorcami do końca 2006 roku.
Aktualnie firma posiada 5 własnych placówek i prowadzi rozmowy z pięcioma potencjalnymi biorcami. Do końca roku zamierza otworzyć kolejny punkt własny i przynajmniej dwa franczyzowe. Przedstawiciele kuszą preferencyjnymi warunkami. Pierwszym pięciu biorcom zostanie obniżona opłata licencyjna i bieżąca.
Aby zostać franczyzobiorcą Mobilexu należy dysponować kapitałem rzędu 50-150 tys. zł. Osoby które zechcą współtworzyć sieć, muszą zaangażować się w rozwijanie sklepu, a nie pozostawić wszystko swemu personelowi. Osoby te muszą być nastawione na rozwój, mieć chęci do nauki i pomagania innym. Franczyzodawca ze swojej strony oferuje gotowe materiały szkoleniowe i reklamowe, pełen zakres szkoleń wprowadzających w tematykę podejmowanej działalności, pełne rozpoznanie rynku lokalnego i konkurencji, jak również pomoc w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji, przygotowaniu dokumentów do podpisania umowy z NFZ oraz oddany personel wspomagający franczyzobiorców.
(agaka)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej