Kolporter postawił na jedną kartę
Kolporter przygotowuje uniwersalną kartę doładowania telefonów komórkowych. Za jej pomocą będzie można uzupełnić konto telefoniczne w każdej sieci.
Uniwersalna karta do doładowania telefonu komórkowego każdej sieci ma poszerzyć dotychczasową ofertę Kolportera (do tej pory składały się na nią terminale do doładowania własnej produkcji) oraz zwiększyć udziały Kolportera w sektorze rynku kart telefonicznych i elektronicznych doładowań. W ciągu roku od wprowadzenia do oferty terminali Kolporter przejął ok. 25 proc. tego rynku. Oprócz tego, firma chce wdrożyć dodatkowe usługi świadczone za pomocą terminali: wypłaty oraz przekazy gotówkowe, płatności masowe, akceptację kart płatniczych. Pracuje również nad ujednoliceniem wizualizacji sieci sprzedaży.
Grupa Kolporter składa się z 10 spółek. Firmy wchodzące w skład grupy odpowiadają m.in. za obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży, produkują kioski, terminale oraz oferują wyposażenie sklepów i biur. Od lat 90-tych Kolporter rozwija ogólnopolską sieć sprzedaży zarządzaną przez spółkę . Aktualnie w sieciach Kolportera działa 5 Salonów Multimedialnych, 9 Markecików Spożywczych i około 900 saloników prasowych prowadzonych przez partnerów - o ok. 100 punktów mniej niż w ubr.
- Nasze punkty sprzedaży zostały zweryfikowane pod względem osiąganych obrotów, dlatego liczba saloników przejściowo zmalała - wyjaśnia Maciej Topolski, pełnomocnik zarządu Grupy Kolporter. Zapewnia jednak, że zgodnie z planem do końca 2006 roku będzie ich 1200.
Powiązania pomiędzy spółkami z Grupy Kolportera nie ograniczają się do związków kapitałowych. Wszystkie spółki świadczą wzajemnie na rzecz siebie usługi. Kolporter S.A. zajmuje sie dostawą prasy do saloników prasowych, Kolporter Service dostawą innych artykułów do saloników (biurowe, prepaidy, terminale), Kolporter Sieci Handlowe zarządza salonikami, Kolporter Info dostarcza oprogramowanie do saloników, Kolporter Promocja zarządza powierzchnią reklamową na salonikach, a z kolei Condite produkuje meble i wyposażenie saloników.
Aneta WieczorekZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej