Kolporter postawił na jedną kartę

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Uniwersalna karta do doładowania telefonu komórkowego każdej sieci ma poszerzyć dotychczasową ofertę Kolportera (do tej pory składały się na nią terminale do doładowania własnej produkcji) oraz zwiększyć udziały Kolportera w sektorze rynku kart telefonicznych i elektronicznych doładowań. W ciągu roku od wprowadzenia do oferty terminali Kolporter przejął ok. 25 proc. tego rynku. Oprócz tego, firma chce wdrożyć dodatkowe usługi świadczone za pomocą terminali: wypłaty oraz przekazy gotówkowe, płatności masowe, akceptację kart płatniczych. Pracuje również nad ujednoliceniem wizualizacji sieci sprzedaży.

Grupa Kolporter składa się z 10 spółek. Firmy wchodzące w skład grupy odpowiadają m.in. za obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży, produkują kioski, terminale oraz oferują wyposażenie sklepów i biur. Od lat 90-tych Kolporter rozwija ogólnopolską sieć sprzedaży zarządzaną przez spółkę . Aktualnie w sieciach Kolportera działa 5 Salonów Multimedialnych, 9 Markecików Spożywczych i około 900 saloników prasowych prowadzonych przez partnerów - o ok. 100 punktów mniej niż w ubr.

- Nasze punkty sprzedaży zostały zweryfikowane pod względem osiąganych obrotów, dlatego liczba saloników przejściowo zmalała - wyjaśnia Maciej Topolski, pełnomocnik zarządu Grupy Kolporter. Zapewnia jednak, że zgodnie z planem do końca 2006 roku będzie ich 1200.

Powiązania pomiędzy spółkami z Grupy Kolportera nie ograniczają się do związków kapitałowych. Wszystkie spółki świadczą wzajemnie na rzecz siebie usługi. Kolporter S.A. zajmuje sie dostawą prasy do saloników prasowych, Kolporter Service dostawą innych artykułów do saloników (biurowe, prepaidy, terminale), Kolporter Sieci Handlowe zarządza salonikami, Kolporter Info dostarcza oprogramowanie do saloników, Kolporter Promocja zarządza powierzchnią reklamową na salonikach, a z kolei Condite produkuje meble i wyposażenie saloników.

Aneta Wieczorek
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €