Wirtualnie i w realu
Około 96 proc. klientów MultiBanku korzysta z usług banku poprzez Internet. Jednak w momentach przełomowych decyzji klienci preferują bezpośredni kontakt z doradcą. Między innymi dlatego bank powiększa sieć swoich placówek.
Jak zapewniają przedstawiciele MultiBanku, najlepsze efekty daje połączenie obydwu kanałów kontaktu z klientem: wirtualnego i bezpośredniego. Tłumaczą, że mimo wzrostu znaczenia bankowości internetowej, wciąż duże znaczenie dla klienta mają spotkania z doradcami. Dlatego, w ramach strategii rozwoju, instytucja zamierza powiększać sieć placówek bankowych.
- Oprócz istniejących 83 placówek (43 własnych punktów i 40 placówek partnerskich), powstanie 56 nowych oddziałów, w tym 30 Centrów Usług Finansowych powstających w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców i prowadzonych przez bank oraz 26 placówek partnerskich, lokowanych w miejscowościach od 20 do 100 tys. mieszkańców – mówi Weronika Jakubowska-Seneczko z Multibanku.
Przedsiębiorca, który zdecyduje się na współpracę z MultiBankiem musi uiścić opłatę wstępną w wysokości 35 tys. zł oraz zobowiązuje się do wpłacenia kaucji zabezpieczającej - 30 tys. zł. W zamian otrzyma od banku know-how i prawo do działania pod szyldem MultiBanku. Partner musi dodatkowo dysponować środkami finansowymi (około 60 tys. zł) na prowadzenie placówki w pierwszych miesiącach od uruchomienia. Partnerzy zarabiają na sprzedaży produktów i usług banku (procentowy udział w opłatach, prowizjach i marżach).
Brands from the same sector
Franchise name
Sports articles
Franchise name
Partnership
Franchise name
Master licenses
Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...