Atlantic odświeża logo
Jesienno-zimowa kolekcja bielizny marki Atlantic będzie miała nowe logo. Firma odświeżyła logotyp i będzie go sukcesywnie wprowadzać do sklepów sieci.
Znak towarowy marki Atlantic ma m.in. nową czcionkę i inną niż do tej pory kolorystykę. Firma unikała radykalnych zmian, ponieważ klienci dobrze rozpoznawali dotychczasowe logo i kojarzyli je z marką. Nowy logotyp będzie sukcesywnie wprowadzany do salonów – najpierw firmowych, a w następnej kolejności do punktów franczyzowych sieci, która liczy obecnie 156 sklepów. Z tego 26 salonów należy do firmy, pozostałe prowadzone są przez franczyzobiorców sieci Atlantic.
- Ostatnio uruchomiliśmy salony firmowe w Poznaniu i w Lublinie. Do końca br. powstanie jeszcze co najmniej pięć – mówi Katarzyna Oliwiak z firmy Atlantic.
Firma istnieje od 1993 r. Aktualnie jest obecna na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej m.in. na Litwie, Słowacji, Węgrzech, w Czechach i w Niemczech. (AW)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej