Klienci kupują lody przez cały rok
- rozmowa ze Zbigniewem Grycanem, założycielem firmy
„Grycan – lody od pokoleń”.
Brzydka pogoda to mniejsze zyski dla producentów lodów i zimnych deserów. Lipiec sprzyjał biznesowi, sierpień niestety nie. Czy można skłonić klienta do zakupu zimnego deseru w chłodny dzień?
Oczywiście, że tak. Nasze lodziarnie mieszczą się przede wszystkim w centrach handlowych, a w pomieszczeniach zamkniętych klienci nie czują zimna i kupują lody bez względu na pogodę. W lato klienci najczęściej wybierają lody owocowe oraz sorbety, w chłodne dni chętniej tzw. cięższe smaki, np. czekoladowe. Poza sezonem letnim naturalnie odnotowujemy mniejszy obrót, ale nie na tyle, aby był to trudny okres dla firmy. Nasze produkty sprzedają się przez cały rok.
Czy asortyment firmy „Grycan – lody od pokoleń” różni się od produktów Zielonej Budki?
Po rozstaniu z Zieloną Budką, której byłem twórcą, i po kilkuletniej przerwie, otworzyłem firmę "Grycan – lody od pokoleń”. Nowa firma produkuje i sprzedaje lody z segmentu premium. Jest to grupa lodów o najwyższej jakości. Nie zajmujemy się produkcją lodów impulsowych z tzw. niższej półki, które były w ofercie Zielonej Buski. W ofercie mamy lody w 50 różnych smakach. Wszystkie produkowane wyłącznie z naturalnych składników. Poza tym produkujemy i sprzedajemy także desery lodowe, soki ze świeżych owoców i warzyw, rurki z kremem. Nasze lody można kupić nie tylko w naszych lodziarniach, ale również w supermarketach. Tam produkty dostępne są w półlitrowych i litrowych opakowaniach. Nie produkujemy lodów na patyku.
rozmawiała (asmoli)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej