Klienci kupują lody przez cały rok

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Brzydka pogoda to mniejsze zyski dla producentów lodów i zimnych deserów. Lipiec sprzyjał biznesowi, sierpień niestety nie. Czy można skłonić klienta do zakupu zimnego deseru w chłodny dzień?
Oczywiście, że tak. Nasze lodziarnie mieszczą się przede wszystkim w centrach handlowych, a w pomieszczeniach zamkniętych klienci nie czują zimna i kupują lody bez względu na pogodę. W lato klienci najczęściej wybierają lody owocowe oraz sorbety, w chłodne dni chętniej tzw. cięższe smaki, np. czekoladowe. Poza sezonem letnim naturalnie odnotowujemy mniejszy obrót, ale nie na tyle, aby był to trudny okres dla firmy. Nasze produkty sprzedają się przez cały rok.

Czy asortyment firmy „Grycan – lody od pokoleń” różni się od produktów Zielonej Budki?
Po rozstaniu z Zieloną Budką, której byłem twórcą, i po kilkuletniej przerwie, otworzyłem firmę "Grycan – lody od pokoleń”. Nowa firma produkuje i sprzedaje lody z segmentu premium. Jest to grupa lodów o najwyższej jakości. Nie zajmujemy się produkcją lodów impulsowych z tzw. niższej półki, które były w ofercie Zielonej Buski. W ofercie mamy lody w 50 różnych smakach. Wszystkie produkowane wyłącznie z naturalnych składników. Poza tym produkujemy i sprzedajemy także desery lodowe, soki ze świeżych owoców i warzyw, rurki z kremem. Nasze lody można kupić nie tylko w naszych lodziarniach, ale również w supermarketach. Tam produkty dostępne są w półlitrowych i litrowych opakowaniach. Nie produkujemy lodów na patyku.

rozmawiała (asmoli)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €