Licencja Palmers dla EM&F
Na co najmniej dekadę Palmers, marka bielizny damskiej, kostiumów kąpielowych i wyrobów pończoszniczych trafi do portfela marek Grupy EM&F.
Austriacka grupa Palmers Textil AG, właściciel marki Palmers zawarła umowę franczyzową ze spółką Ultimate Fashion należącą do Grupy EM&F. Umowa gwarantuje wyłączną licencję na okres 10 lat na otwieranie i prowadzenie sklepów pod marką Palmers w Polsce. Licencjobiorca planuje otworzyć ok. 15 sklepów w okresie najbliższych kilku lat. Pierwszy nowy salon marki powstanie w centrum Złote Tarasy w Warszawie. Zostanie on zrealizowany według koncepcji opracowanej jesienią 2005 r. przez właściciela marki.
Licencjodawca od kilku miesięcy poszukiwał nowego biorcy na terenie naszego kraju. Poza Polską produkty sygnowane marką Palmers sprzedawane są w 324 salonach w 17 krajach na świecie. Co roku przyciągają 45 milionów klientów.
Grupa EM&F ma w swoim portfelu sieci handlowe Empik, Smyk i Galerię Centrum. Poza tym zarządza siecią odzieży markowej Mango, Hugo Boss, Esprit, Mexx i Zara oraz sieciami szkół językowych Empik i Speak Up. O EM&F pisaliśmy w 20 numerze Franchising Info.
(AW)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej