Organique produkuje sieć
Prezentujemy w katalogu franczyz i systemów partnerskich firmę Organique, która buduje sieć sklepów franczyzowych. Będzie w nich sprzedawać kosmetyki naturalne własnej produkcji.
Organique powstała we Wrocławiu jako firma produkująca kosmetyki naturalne. Przez siedem lat działalności rodzinna manufaktura sukcesywnie rozszerzała asortyment, co skłoniło właściciela marki do stworzenia odpowiedniej prezentacji wszystkich produktów. W strategię dalszego rozwoju firma włączyła rozwój sieci sklepów franczyzowych – w całej Polsce i poza granicami kraju. Pierwszy sklep prowadzony przez biorcę licencji działa w Szczawnie Zdroju. Wkrótce powstaną następne placówki - zapowiada pomysłodawca sieci.

- W ciągu dwóch lat chcemy działać w największych miastach Polski, w uzdrowiskach i miejscowościach turystycznych, za kilka miesięcy planujemy też otwarcie pierwszego sklepu w Niemczech – mówi Tomasz Czarski, właściciel Organique.
Przyszły właściciel sklepu powinien dysponować kwotą 25-30 tys. zł na zatowarowanie oraz lokalem o powierzchni od 25 do 60 m2. Koszty remontu i wyposażenia wnętrza według projektu Organique oszacowano na ok. 1300 zł/m2. W zamian firma m.in. pomaga w znalezieniu odpowiedniego lokalu, oferuje korzystne warunki finansowe (wydłuża terminy płatności), nadzoruje działalność sklepu i organizuje cykl szkoleń. Wysokość opłaty wstępnej negocjowana jest z każdym potencjalnym biorcą indywidualnie. Według wstępnych szacunków, koszty uruchomienia sklepu zwrócą się po około 12 miesiącach. (aw)
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


