La Pink rozwija sieć
W maju na terenie łódzkiej Manufaktury, w październiku w stołecznej Arkadii – sieć La Pink otworzyła kolejne salony.
Nowe otwarcia są elementem strategii rozwoju Star Fashion, firmy zarządzającej siecią sklepów La Pink. Nowy sklep w Arkadii jest ósmym punktem w sieci działającej na terenie całego kraju. Trzy placówki (dwa w Krakowie i jeden w Toruniu) prowadzone są przez franczyzobiorców, pozostałe to sklepy własne.
Sieć La Pink specjalizuje się w sprzedaży modnych akcesoriów dla kobiet. W ofercie znajduje się szeroki wybór biżuterii - m.in. naszyjników, kolczyków, bransoletek i pierścionków, oraz galanterii - torebek, szali, pasków, kapeluszy i rękawiczek. Do niedawna La Pink działała pod nazwą Alexi Andriotti. Firma zdecydowała się na zmianę nazwy na La Pink, bo jak wykazały wyniki badań marketingowych, poprzednia była za długa i zbyt trudna do wymówienia dla większości klientek. (aw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej