Franczyza na Salonie
Uczestnicy czwartego Ogólnopolskiego Salonu Franczyzy nie kryją zadowolenia z rozmów, jakie odbyli ze swoimi potencjalnymi partnerami.

Na stoisku Telepizzy kandydat na biorcę poznaje zasady działania sieci.
Tegoroczna edycja Salonu Franczyzy odbyła się w dniach 12-14 października, jako impreza równoległa do Targów Twoje Pieniądze. Zbieżność tematyczna przyniosła korzyści zarówno wystawcom, jak i gościom obu imprez, którzy zyskali w ten sposób większy wybór możliwości inwestycyjnych. W ciągu trzech dni reprezentanci 30 wystawiających się firm przeprowadzili tysiące rozmów z potencjalnymi franczyzobiorcami.
- Zgłosiło się do nas wielu kandydatów z konkretnymi propozycjami współpracy – mówi Weronika Jakubowska-Seneczko, naczelnik wydziału zarządzania placówkami partnerskimi Multibanku. - Kilku z rozmówców prawdopodobnie dołączy do grona naszych partnerów – zapewnia.
Chętnych do prowadzenia biznesu na licencję interesowały m.in. możliwości zarobkowania, nakłady inwestycyjne, oferta oraz funkcjonalność placówek i oddziałów.

Dyrektor Mariusz Bielaszewski z Banku BPH w imieniu firmy odebrał Franczyzora 2006.
Nagrody dla najlepszych
Po raz pierwszy rozdano Franczyzory - prestiżowe nagrody dla systemów działających na zasadzie agencji i franczyzy. Jury, w którego skład wchodzili przedstawiciele redakcji pisma Własny Biznes Franchising i Polskiej Organizacji Franczyzodawców przyznało statuetki firmom rozwijającym się najbardziej dynamicznie - Bankowi BPH oraz Galerii Prezentów.

W warsztatach firmy PROFIT system uczestniczyło kilkuset słuchaczy.
W poszukiwaniu wiedzy
W trakcie Salonu zorganizowano Forum Edukacyjne dla franczyzobiorców. Eksperci z firmy doradczej PROFIT system przedstawiali wady i zalety systemów działających na licencji, szkolili jak napisać biznesplan i przestrzegali przed pułapkami w umowach franczyzowych. Wśród słuchaczy warsztatów była m.in. rodzina Flisowiczów – przyszli właściciele sklepu spożywczego i Dorota, która razem z koleżanką przymierza się do rozkręcenia biznesu – być może we franczyzie.
- Rozglądamy się, szukamy pomysłów, porównujemy propozycje - mówi przyszła współwłaścicielka firmy.
Inni szukali fachowych porad. Przy stoisku PROFIT system cały czas stała kolejka osób zainteresowanych doradztwem. Młoda kobieta, która już prowadzi rozmowy z firmą działającą we franczyzie, szukała wskazówek dotyczących pułapek w umowie, właściciel sieci sklepów konsultował się ze specjalistami opracowującymi systemy franczyzowe.

Gościem Salonu był również Wiesław Rozłucki, były prezes GPW.
Od czterech lat Salon jest jedyną ogólnopolską imprezą na rynku franczyzy i agencji. Patronem imprezy była Polska Organizacja Franczyzodawców - organizatorami: PROFIT system, firma konsultingowa specjalizująca się w doradztwie franczyzowym oraz Biuro Reklamy Poland SA, Zarząd Targów Warszawskich.
(aw)
Brands from the same sector
Franchise name
Sports articles
Franchise name
Partnership
Franchise name
Master licenses
Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...