Cropp Town w małych miastach

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Do tej pory sklepy Cropp Town były otwierane przede wszystkim w dużych miastach, w największych centrach handlowych. Teraz ma się to zmienić. LPP SA poszukuje przedsiębiorców, którzy byliby zainteresowani otwarciem sklepów Cropp Town w miejscowościach zamieszkałych przez 30-60 tys. mieszkańców.

Potencjalny partner zainteresowany współpracą z siecią powinien dysponować lokalem o powierzchni 80-120 m2. Koszt inwestycji początkowej, związany z aranżacją i przystosowaniem lokalu do standardów obowiązujących w sieci, waha się od 1-1,5 tys. zł za m2. Firma nie pobiera opłaty za przystąpienie do sieci, ani żadnych opłat bieżących.

Sieć Cropp Town liczy 36 sklepów franczyzowych, 45 własnych sklepów w kraju i 26 za granicą. (asmoli)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €