Gino Rossi rozbudowuje sieć Vanita
Spółka Gino Rossi rozpoczęła intensywne prace nad budową sieci sklepów nowej marki franczyzowej – Vanita.
Pierwszy salon Vanity został otwarty pod koniec września w Rzeszowie. Kolejne dwa salony (w Warszawie i w Jankach) otwarto w drugiej połowie października. Do końca roku powstaną jeszcze placówki w Legnicy oraz w Gdańsku. Docelowo sieć sprzedaży Vanita będzie liczyć ok. 120 placówek. W ciągu najbliższych 5 lat powstanie ok. 70 salonów w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców, a w kolejnych latach – ok. 50 w mniejszych miastach. Firma chce rozwijać sieć w oparciu o sklepy własne oraz franczyzowe.
Obuwie sprzedawane pod marką Vanita będzie obejmować początkowo przede wszystkim marki włoskich producentów, takie jak Felix, Duegi, Valentina czy Effegi. Gino Rossi zamierza jednak, na dalszym etapie rozwoju sieci sprzedaży, wprowadzić do niej własne kolekcje, przygotowane specjalnie dla tej marki oraz podpisywać z wyselekcjonowanymi dostawcami umowy na wyłączność. Zarządzający firmą Gino Rossi zakładają, że wprowadzenie nowej marki rozszerzy dotychczasowy rynek, a tym samym pozwoli zwiększyć sprzedaż Gino Rossi.
Oprócz Vanity, spółka posiada sieć salonów Gino Rossi (79 salonów firmowych w Polsce oraz 19 za granicą). Na początku października br. spółka podpisała umowę inwestycyjną dotyczącą przejęcia firmy odzieżowej Simple Creative Products. Tym samym, zapoczątkowano budowę grupy modowej Gino Rossi. W ofercie grupy – obok markowego obuwia (Gino Rossi, G&R, Vanita oraz Geox), odzieży damskiej oraz galanterii skórzanej pod marką Gino Rossi - znajdzie się także odzież męska oraz kolejne grupy asortymentowe. (aw)
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


