Gino Rossi rozbudowuje sieć Vanita

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Pierwszy salon Vanity został otwarty pod koniec września w Rzeszowie. Kolejne dwa salony (w Warszawie i w Jankach) otwarto w drugiej połowie października. Do końca roku powstaną jeszcze placówki w Legnicy oraz w Gdańsku. Docelowo sieć sprzedaży Vanita będzie liczyć ok. 120 placówek. W ciągu najbliższych 5 lat powstanie ok. 70 salonów w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców, a w kolejnych latach – ok. 50 w mniejszych miastach. Firma chce rozwijać sieć w oparciu o sklepy własne oraz franczyzowe.

Obuwie sprzedawane pod marką Vanita będzie obejmować początkowo przede wszystkim marki włoskich producentów, takie jak Felix, Duegi, Valentina czy Effegi. Gino Rossi zamierza jednak, na dalszym etapie rozwoju sieci sprzedaży, wprowadzić do niej własne kolekcje, przygotowane specjalnie dla tej marki oraz podpisywać z wyselekcjonowanymi dostawcami umowy na wyłączność. Zarządzający firmą Gino Rossi zakładają, że wprowadzenie nowej marki rozszerzy dotychczasowy rynek, a tym samym pozwoli zwiększyć sprzedaż Gino Rossi.

Oprócz Vanity, spółka posiada sieć salonów Gino Rossi (79 salonów firmowych w Polsce oraz 19 za granicą). Na początku października br. spółka podpisała umowę inwestycyjną dotyczącą przejęcia firmy odzieżowej Simple Creative Products. Tym samym, zapoczątkowano budowę grupy modowej Gino Rossi. W ofercie grupy – obok markowego obuwia (Gino Rossi, G&R, Vanita oraz Geox), odzieży damskiej oraz galanterii skórzanej pod marką Gino Rossi - znajdzie się także odzież męska oraz kolejne grupy asortymentowe. (aw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €