Lojalność w programie
- rozmowa z Jolantą Tkaczyk z WSPiZ im. L. Koźmińskiego w Warszawie.
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Firmy kuszą klientów nagrodami w zamian za korzystanie z ich usług. W walce o lojalnych klientów coraz częściej korzystają z programów lojalnościowych. Czym one są programy lojalnościowe i dlaczego są tak popularne?
Programy lojalnościowe to specjalne działania promocyjne, których celem jest utrzymanie klienta i związanie go na dłuższy czas z firmą. Bardzo często program lojalnościowy mylony jest z promocją lojalnościową, która z reguły trwa krótko i nastawiona jest na szybki wzrost sprzedaży. Program lojalnościowy stosowany jest natomiast po to, aby często zahamować spadek sprzedaży. Choć oczywiście jego celem może być też zdobycie nowych klientów.
Jakie programy sprawdzają się w handlu, a jakie w gastronomii?
W sklepach najlepiej sprawdzają się programy uczestnictwa i kartygwarantujące zniżki. W gastronomii najczęściej stosuje się karty stałego klienta (wzbogacone o bonusy, np. deser gratis).
Kiedy warto wprowadzać program i jak długo powinien trwać?
Wtedy gdy rynek, na którym działa firma jest rynkiem nasyconym i dojrzałym, oferty niczym się od siebie (oprócz marki i ceny) nie różnią, a odbiorcy są zmęczeni reklamami i w związku z tym niewrażliwi na działania promocyjne związane z reklamą. Dobry program lojalnościowy nie powinien mieć wyznaczonego finału. Chyba, że rachunek ekonomiczny wyraźnie wskaże jego nieopłacalność (co się zdarza, szczególnie gdy źle skalkulujemy koszty programu lub jeśli życie nas czymś zaskoczy).
rozmawiała (aw)
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...